Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen bij Den Breejen Designs?
Je kunt via onze homepagina alle beschikbare producten bekijken. Is er een product dat je graag wilt bestellen? Klik op de foto/naam van het betreffende product & vul het bestelformulier in. Na het ontvangen van je bestelling neem ik contact met je op.

Kan ik producten retourneren?
Den Breejen Designs probeert je via de website zo goed mogelijk te informeren over de producten. Mocht een product niet naar wens zijn, dan kan deze geretourneerd worden. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

– Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden.
– Retourneer het product in orginele staat, met de bevestigde labels en in de orginele verpakking.
– Je kunt een product tot 7 dagen na het ontvangst retourneren.

Om je product te retourneren stuur je eerst een mail naar info@denbreejendesigns.nl met hierin je ordernummer, de naam van het product dat je wilt retourneren en de reden van retourneren.

De kosten voor het retourneren van een product zijn voor eigen rekening. Den Breejen Designs is niet aansprakelijk voor een vermist retourpakket.

Kan ik een beschadigd product retourneren?
Heb je een product ontvangen met een vlekje, beschadiging etc? Laat dit binnen 7 na ontvangst van je product weten via info@denbreejendesigns.nl. Buiten dit termijn vervalt het recht op bijvoorbeeld een vervangend product.

Scroll naar boven